Aldrus 2022-05-15 19:07:500 ♡
So Efficient!
aldrus 2022-05-06 07:47:580 ♡
respect
Aldrus 2022-02-28 21:01:000 ♡
It's just a game, bro.
Aldrus 2020-12-10 12:58:390 ♡
Crap looking back yep, time travel. He fucks himself. shit.
Aldrus 2019-01-31 22:51:360 ♡
That guy is out cold, I wonder if he is ok.
Aldrus 2019-01-12 18:24:080 ♡
That's a penis!
Aldrus 2017-10-07 17:17:220 ♡
Yay i was right, it was time for a cleanup. though i could have done it....without using my hands.
Aldrus 2017-09-30 17:58:170 ♡
aww, its all messy, who is gonna clean this up?
Aldrus 2017-09-11 16:43:490 ♡
They have put LC on hold for a bit, doing that demon summon side story and these sketches.
Aldrus 2017-08-27 19:51:020 ♡
Those girls look horny.
Aldrus 2017-04-30 20:04:411 ♡
those little hearts <3
Aldrus 2017-04-01 18:36:000 ♡
Hmmm, is the Mistress a succubus? Is she feeding off of Allison during these encounters?
Aldrus 2017-03-11 20:30:021 ♡
That first panel is so nice.